måndag 21 maj 2012

Sten i spottkörteln

Det har hänt.. Ännu en gång.. Min spottkörtel har svullnat upp och det gör fett ont.. Det som händer är att det är en sten som fastnar i spottkörteln som sitter under örat och det blir inflammerat och man får feber. Är rädd att jag ska bli sjuk i en vecka som förra gången jag gick det och ansiktet svullnade upp totalt (såg ut som ett missfoster och det gjorde svinont) så jag har bokat tid på sjukhuset till imorn så att jag förhoppningsvis kan slippa det.. Det är jättesvullet nu och gör ont :( ååååååååh varför ska jag vara frisk hela året och sen nu på slutet vara fett sjuk?? Det suger!!!
Alltså man ser ju under örat där hur svullet det är! Ser skitfult ut och jag vill bara få bort detttttttttttttttt

Update: hehe var på sjukhuset idag. Cruisade dit ensam och kände mig fett självständig! Dock kom jag tillbaka med tusenmiljarder piller som jag ska ta inom de närmsta dagarna. 8 piller varje dag.. Men en av dom är till för förskylningen vilket är asnice så jag slipper denna jäveln hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar