söndag 20 maj 2012

14 dagar

Om två veckor är jag i Sverige. Känns helt sjukt att jag ska lämna det här placet.. Just nu råder det lite panik på internatet, vissa har börjat packa sina lådor som ska skickas till Sverige i veckan och vi har insett att det är 14 ynka dagar kvar, det är som en semester bara.

Ännu en helg har passerat här i Kenya och den har varit lika bra som vanligt. I fredags blev det standard, Que Pasa, riktigt kul! Lördagen blev en såndär lökdag med Eva & Adam och mys. På kvällen var det Champions League Final och jag som verkligen inte är insatt i fotboll tänkte att jag skulle vidga mina vyer och testa på något annat! Så vi följde med till en sportbar som heter Mercury och kollade på matchen. Först höll jag på Bayern (eftersom alla sa att jag skulle göra det) men mot slutet av matchen ändrade jag till Chelsea, tur det för dom vann hehe!! Men det var ganska kul ändå haha!

Idag var vi inbjudna till våran boardingmentor PO för att käka kakor och snacka. Det var asmysigt. Förra gången var det lite stelt haha men nu snackades det på och var verkligen asroligt. Faiza bjöd på rulltårta och jag som hade missat brunchen käkade på hehe..

Amanda och Gabbi dressa i samma kläder utan att veta om det hahaha

Taggade på fotboll fisken

Malín

<3 <3

Me eating rulltårta som var SÅ JÄVLA GOD



Nej jag ska leta upp en citron för jag känner att en kristall har fastnat i min spottkörtel. Ska motverka detta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar