torsdag 24 maj 2012

Överbelastad

Min hjärna är överbelastad... Malin och jag har haft serious pluggmode från klockan 7 till halv 12 inför FEK provet imorn så jag är helt slut. Men hoppas det går bra i alla fall! Dagen har varit chill, har inte haft några lektioner förutom betygsnack med Zanna min engelskalärare! Kirra MVG hehe sen satt jag och snackade med henne i typ en halv timme om lite random saker. Hon är inte så läskig som jag trodde och hon sa att jag var en väldigt clever girl och att jag skulle gå långt. Så jag får väl tro på henne hehe..

Igår kände vi att det var onsdag.. Vi hade nästan inget plugg kvar så vi frågade Ante om inte vi kunde få vara ute till halv tio (det är halv 7 på vardagar för läxis börjar 7) och DET FICK VI! Så jag, Malin, Felle, Amanda, Jossan, Gabbi, Emelie och Ida drog till Art och sen kom Oscar o Hugo. Det var asmysigt i alla fall.

Om exakt en vecka har jag skolavslutning!!!! Känns helt sjukt skönt att skolan snart är över för vi har verkligen haft mycket nu på slutet. Har bara FEK provet imorn och sen labbrapport som ska in på måndag. SEN ÄR DET ÖÖÖÖVER!
Men nu ska jag sova för min hjärna håller på att koka över hehe. Puss o godnatt

Världens gölligaste Paul och jag för två veckor sen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar