fredag 27 januari 2012

Felle 18 år

Sitter nere vid maten och har håltimme, solen bränner på min rygg och min mage kurrar. Ungefär så känner jag. Men lunch är det inte fören tio över tolv, så ett tag till får jag vänta tills jag får lite mat i min mage. Förutom att kolla på tjejernas fotbollsmatch och få tillbaka mitt matteprov gjorde jag inte så mycket igår!

Idag blir det andra bullar dock! Felicia fyller 18 idag så vi vaknade tidigt och kom in till henne med hembakat bröd, jordgubbar doppade i choklad, bubbel och salami och brie mackor! (Dock hjälpte inte jag till något med detta.. För jag sov..) I kväll ska vi fira genom att äta på Que Pasa där vi sedan stannar resten av kvällen. Imorn ska vi upp tidigt och åka till Naivasha, där vi ska åka motorbåt, kolla på flodhästar från den, mata örnar och ha lite mys med internatet hehe.

Födelsedagsbarnet imorse! Bild snodd av Trine 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar