måndag 12 december 2011

Ledig måndag

Jag har haft fyra dagars ledighet. Så jävla skönt och nu när jag ska sätta mig ner för att plugga tar det emot ganska så rejält.. Men har mycket till den här veckan, u-land redovisning,u-landgrej och sen en insändare om mitt tal. Funtar på att råplugga idag och bara röja undan allt. Varje dag efter skolan är det typ något inplanerat and no time for pluggning.

Idag har vi ofc legat och schtekt vid poolen, låg lite på mage vilket resulterade i en ganska så röd rygg och lår. Skönt med färg men skulle var så jävla typiskt att jag började fjälla lagom till att jag kom hem. Även om jag har smörjt in mig fett mycket..

Sitter nu i bibblan och om en timme kommer min u-landgrupp. Innan dess måste jag plugga lite i alla fall hehe.
Ida, Nina, Trine, Felicia och Linnea på nobelmiddagen
Så här har helgen typ sett ut haha så jävla skönt. Får ofta såna där lyckokänslor och ba fan vad glad jag är att jag åkte hit. Det fick jag mycket av idag
Gabbi och Felicia i babypoolen innan alla jobbiga familjer kommer och förstör...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar