söndag 11 december 2011

Det är den 11 december och det känns som semester

Har haft en riktigt nice helg måste jag säga. Var ledig hela fredagen förutom när jag höll mig tal (gick ganska bra!!) så jag solade hela dagen och badade i poolen hehe. På kvällen åkte vi till Que Pasa! Riktigt kul som vanligt.
I lördags.. Solade vi igen haha, är fan lite brun nu alltså men i alla fall, på kvällen hade högtidskommitén på skolan fixat nobelmiddag, vi åt nere vid poolen och alla klädde upp sig och fick nomineringar för litteratur, fredspris osv. Viktor som vi alla saknar vann fredspriset och hade gjort en film, alla blev lite sentimentala och hela kvällen var jättemysig verkligen. Efteråt drog vi till Galleleo och det var kul med.
Hehe, gissa vad vi har gjort idag!? SOOOOLAT HHAHA. Oscar och Viggo har köpt fett sköna uppblåsbara stolar så vi låg från elva till fyra eller nåt. Så kanske kommer hem lite niggah ändå hehe.
Nu är det söndag och imorn är vi lediga eftersom det är Jamuhuri (?) day. Några ska ut men tror jag dissileiserar hehe. På tisdag är det lucia på residentet och på lördag åker jag hem, shiiiiiiiiiiiiiiiit.
Virremanens film hahaha så göllig
Tiniimartini, Linnea, Amanda, Malin och jag på Nobelmiddagen!
Hahaha jag och mina älsklingar fett black hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar