tisdag 13 december 2011

Lucia

Efter en knapp skoldag (hade bara matte på riktigt) och efter att blivit i slängd i poolen när jag var färdigfixad åkte hela internatet hem till den svenska ambassadören där vi firade lucia! Alla svenskar bosatt i Nairobi var där och det var jättemysigt. Luciatåget stod vid poolen och sjöng så fint så och det bjöds på lussebullar, knäck, lärre, ischoklad, lite svenskt julgodis helt enkelt hehe. Nu är klockan typ halv tio och jag ligger redan i sängen. Är så jävla trött och nu ska jag bara plugga lite och sen ska jag sova på dirren, serri alltså.
Fina Felle var självaste Lucia


En av Mr. Frankels och MÅLKUNGEN!!


Amanda och jag 

:)
Nu när jag låg helt klart för bedden kommer Amanda och berättar lite news. Vilket var kul. Något som är mindre kul är att jag ska upp i Zebra och öva på u-landsredovisningen med min u-land grupp....... Men men det går nog snabbt hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar