fredag 16 december 2011

Känns som slutet

Nu har vi haft avslutning på riktigt. Manda kom in i mitt rum i morse och väckte mig, och det var väl tur det. För annars hade jag inte kunnat gå upp. Men smög in i Malins rum och baxade hennes röda klänning och kände mig lite julig. Sen mötte jag Amanda och vi gick till våra älskade ekonomer. Där var det julklappsutdelning. Fett roligt, jag fick ett halsband, en nyckelring och en fjäril på en pinne. Sen dansade vi runt granen hela skolan och fick julklappar av tomten.

Det känns verkligen som slutet nu. Alla åker hem och det känns som att vi ska åka hem förevigt. Är så jävla glad att det inte är så haha, är absolut inte redo :D

Lite random bilder från Manda hehe
Malin och jag i bussen påväg till lucia
Mina älsklingar och jag
Vid poolen hehe
Fanny och jag på nobelmiddagen!

Nu ska vi till Que Pasa. Åker om typ 24 timmar och är så jävla nervös, håller på att smälla av. Kommer bli så jävla kul att träffa alla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar