torsdag 15 december 2011

Julmiddag

Ikväll har vi haft julmiddag och det var så jävla lyckat! Svensk julmat som smakade så jävla gott, uppträdanden, tal, videos, och allt var så himla kul verkligen. Finklädda var vi också och har verkligen haft en så himla bra kväll.

För bara en halvtimme vinkade vi av Felle och Malin som tillsammans med Jigman och Lovisa åkte till Sverige.Känns skitkonstigt att inte ses på så länge när man lever PÅ varandra typ.

Men nu är klockan 20 i 1 och det är verkligen dags för mig att sova. Men eftersom jag inte pluggat en sekund idag utan bara sprungit runt måste jag göra det innan jag får sova. Vilket suger men snart är allt skolarbete klart och jag får lov på riktigt.

Baxiliserade lite bilder från Linnea hehe..

Den hölls i matsalen hehe
Johanna var konfrancier (eller hur det nu stavas..)
Linnea, Trine, Manda, Axelina och Nina under deras uppträdande
Hahaha Mr. Antoine som inte följer femfingers-regeln och blir gravid på grund av detta..
Antemannen, Rektor frankan och Päääo

NU SKA JAG KÖTTA SVENSKA C!! och lite u-land om jag orkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar