söndag 18 december 2011

SVERIGE

Klockan nio imorse landade planet på Arlanda och Max och jag möttes av en jävla massa grått. Allt är olika nyanser av grått och det är snöblandat regn och enligt mig typ -20 grader. Men ändå så JÄVLA NICE!

På flygplatsen stod mamma, Pär och Victor. Sen kom Farmor och Anders också. Min älskade familj hehe. På marken låg det ett JÄTTETUNT snölager som till mestadels bestod av slask. Nice. När jag svängde in på min gata kändes det helt serri inte som att jag ens hade åkt. Det var som att tiden hade stått stilla här. Men när jag gick in i min lägenhet var det så himla fint, julpyntat och nystädat (som alltid..). Sen kollar jag in i mitt rum och ba "fan vad det ser ut som att någon ligger under mitt täcke"! OCH VEM GÖR INTE DET UTAN VÄRLDENS BÄSTA EWY OCH HANNA! Höll på att smälla av för att jag saknat som så mycket. Mella hade tyvärr blivit magsjuk så hon kunde inte hänka, jag som saknar henne så mycket :(. 

Men efter bara tio minuter eller nåt kom mormor och Kjelle och vi åt brunch beståendes av salami, mozarella, GOTT BRÖD, bacon, äggröra, te och lussebullar. Så jävla gott och oj vad jag har saknat svensk mat.

Jag imorse när jag precis kommit fram (har saknat min morgonrock fett mkt därav den snygga outfiten)

Min älskade familj <3 <3 <3 
JULGRANEN!!! Jag som trodde att jag inte skulle få nån i år men dom överraskade mig. Nu ska dom bara kolla på nyheterna så ska vi klä den!

Sitter vid min stationära dator, DEN ÄR HELT GIGANTISK. Har saknar den hhehe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar