måndag 28 november 2011

Skolfoto

Idag, på vår enda sovmorgon hade vi skolfoto kl 9, som så klart var försenat (kenyastyle) men det gick fort! Först ett foto på hela skolan, sen ett på gymnasiet och sen tog jag och mina mandisar en kompisbild hehe. Sen hade vi lite tid att spendera innan u-landen började. Kollade mest på när dom spela biljard med Billberg och Christoffer. Hatar biljard det är fett boring!!! Men i alla fall.. på NK:n labbade vi och andades in och eldade massa farliga ämnen. Som typ metanol, lite läskigt att ha det framför sig när jag vet att man kan bli blind av en tesked.

Vi har pimpat våra korridor!!! Så det är fett mysmode där ute, ritat på väggen har vi också gjort. Peo har dock inte sett det.. Vi får se vad han säger he he he

Det är fett puzy och vi driver ju lite men det är mys!! Nu öppna dom min dörr och visade en stor zebra matta som ligget över hela korridoren HAHAHA skitful! Men killarna har tydligen snott vår spiderman matta så jaja  men nu ska jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar