tisdag 29 november 2011

Utan dina andetag

Ligger i sängen kl 20 över 8 och håller på att somna. Vet inte varför är så trött, men har varit så hela veckan, har nog inte sovit tillräkligt.. I alla fall! Idag var det fish and chips till lunch, och ja vi får pommes frites wohoo!! Och det är så jävla gott och jag åt verkligen för mycket. Men kände att jag skulle passa på när jag hade chansen. Var mätt till efter frisbeen och ett varv på impala. Då var klockan 6 Alltså var jag mätt i 6 timmar och är fan fortfarande det. Hehe men det var värt det.
Jag har inte pluggat nåt men är för trött :( om två och en halv vecka är jag hemma, känns så himla konstigt. Hoppas det är snö i alla fall

I brist på andra bilder så får ni en på mig hehe, detta var fan länge sen! I början av September, nu är det snart början av DECEMBER. Fan läskigt alltså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar