söndag 27 november 2011

Har hållt i en krokodil

Kl 12 idag åkte vi ett gäng till Karen och åkte till en krokodilfarm! Det var skitcoolt och jag fick till och med hålla i en, dock var den en liten bebis men wtf.. JAG HAR HÅLLT I EN KROKODIL!! Efter att ha kollat på en marknad som heter Bizzare Bazar (?) som är som en stor västerländsk marknad (har aldrig sett så många random vita människor) gick Mandisen och jag och åt. Vi beställde in hamburgare men fick sen reda på att det var krokodilkött!!!! Jag har alltså ätit krokodil hehe fett coolt.

Dom låg ju lite packade och kanske inte under så bra förhållanden.. hehe
Fun fact nummer 1: Krokodiler har ingen tunga!!!!!
Jag & Mandolf framför krokodilerna..
Oj hehe gör ett litet konstigt smile MEN HÄR HÅLLER JAG EN KROKODIL!!!
Bild från Mandas blogg när den blev lite crazy

Min lilla kamera överträffade sig själv och jag mig själv som fotograf ;) ;) ;)
Jag och en sköldpadda! Fast detta var inte lika coolt då vi har två skolan ;) ;) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar