lördag 26 november 2011

100 DAGAR!!!!

Ligger nyduschad i min säng och äter marabou, det var nämligen julbasar på skolan idag vilket innebär att alla skandinavier kommer och man kan köpa svenska varor till ett ganska högt pris (pengarna går till välgörenhet), som t.ex kaviar för 800 shilling, vilket är kanske 60 kr. Sen kunde man köpa en "jultallrik" med lax, sill, julskinka och en massa för 1000 shilling! Men där kände vi att ekonomin inte riktigt höll. Fast en gullig tant lät oss få äta hennes rester eftersom hon inte orkade. (Oj vad fattigt det lät HAHAHA men hon hade inte rört det!). Sen åkte vi till Toy och storshoppade asnicea kläder för bara 15 kr styck ungefär.

Snart ska jag börja fixa mig, ikväll är det event på The Loft! Igår gick Malin, Felle, Manda, Amanda och jag till Art och fikade sen fixade vi oss och drog till Simba Saloon och blev uppdragna på scen vid en utomhuskonsert och dansade loss framför 200 africanas. Fett kul!! (Men det är nog bara för vi är mzungus.....)


IDAG HAR JAG VARIT HÄR I 100 DAGAR!!!!!! Helt sjukt. Tror jag aldrig haft så kul 100 dagar i sträck som jag haft här. Det händer saker hela tiden och jag är så jävla glad att jag åkte hit, att jag ens vågade. I risk att låta puzy nu men jag älskar kenya!!!!!


Mr. Antoine

Hehe skrapa tallriken..

Jag och tomten 

Lovisa och Fanny körde fiskdamm för småbarnen!

Me and Mr. Alex (han har haft samma maid och trädgårdmästare som jag!!! och hundar)

Mandolf och Alex

Tänkte ta en bild och visa er men sen kom Amanda och förstörde

Men så här såg det ut i alla fall

Sen träffade vi på Felicia som hade shoppat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar