torsdag 24 november 2011

Fika

Mammas kollega Mali har flyttat ner hit till Kenya för att adoptera ett barn (som heter Paul och är världens gulligaste!!!) och både hon och hennes man Patrick är jättetrevliga och bjöd oss på fika hemma hos dom efter skolan idag. Så halv fem var Manda, Amanda och jag hemma i deras jättefina (!!) lägenhet precis bakom skolan. Man kunde till och med se ner över hela området! Men i alla fall, där satt vi och snacka och hade jättetrevligt verkligen tills vi var tvungna att gå tillbaka till skolan för middag vid 6. Det var verkligen kul!
Mina fina tjejer med blombuketten de plockade i smyg på skolan!

Jag och lille Paul (ser ut som en teenage mom hahaha) (vet att jag är ginger men det är nog mycket ljuset också..hehe)
Mali jag och Paul!



Sen ville han till Mandisen

Och blev tvingad till Amanda (sekunden efter började han gråta HAHAHA)

Så här bra såg man skolan från deras tvättstuga!! 

Nu ska jag skriva klart min svenska inlämning om drömmar.. wohoo godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar