söndag 9 oktober 2011

Twiga

Sitter nu och "pluggar" hehe i mitt rum med Amanda efter en jätterolig helg! Den har bestått av koncert med våran galna engelsklärare Zanna, Art Café, Toymarket, The Loft, Giraffe Centre osv. Tyvärr lämnade Marie Kenya i fredags, så mitt i natten fredagen till lördagen följde Amanda och jag med henne till flygplatsen, det var lite sorligt men internatlivet passar ju inte oss alla! På torsdag ska vi få en ny tjej hit, alltså fatta för henne att ha fem dagar på sig för att förbereda sig, liksom jag hade ju fyra månader ungefär. Men det ska ju bli fett roligt med lite nytt i alla fall!

Fyra tröjor som jag köpte för under hundra kronor på Toymarket (en marknad med asmycket kläder) ändå fett nice alltså
Min coola masaigubbe som jag köpte för 30 kr hehe!!! 
Mr. twiga 
Min hand som matar twingan 
Det fanns fett coola gubbar alltså, men dom var lite för scary och jag hade inte så mycket money med mig 
Största puzybilden jag vet men det är så härlig hahaha ändå alltså


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar