måndag 10 oktober 2011

Mysmode i regniga Kenya

Idag har det varit sån jävla dåligt väder här i Kenya, regnat HELA dagen. Jag hade ju tvättat typ all min tvätt igår, tror ni inte att det har REGNAT ÖVER ALLA MINA KLÄDER... Så att dom är helt blöta :( men det är chill, torkar nog imorn hehe! Och sen en annan dålig nyhet.. Får ett sms av mamma idag som säger att hon ska på jobbresa och kan komma till Nairobi under helgen, som frågar om vi har några resor planerade då? TROR NI INTE ATT VI SKULLE TILL FITTMOMBASA....... orkar inte, ville verkligen träffa mamsen hehe men hoppas hon kan komma ner någon annan gång..

Men annars har dagen varit fett mysig hehe Manda och jag har legat i en soffa utomhus med täcke och datorer hela eftermiddagen och kvällen, alltså sen vi slutade kl 3. Och imorn ska jag fanimig träna, har blivit fett tjock alltså!!! Vi beställde chirre och choklad av Martina, Axel och Michelle som gick till Junction, serri orkar inte med mig själv HAHAHA..
Idag när vi myste he he <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar