tisdag 4 oktober 2011

Ligger nu i min säng, med nya lakan och ett myggnät. Det börjar fan arta sig lite med mysheten serri! Och imorn ska jag och Amanda klippa oss på Junction, så ska köpa lite grejer, typ ramar och ljus för jag har så himla lite saker i mitt rum. Ser typ ut som att jag flyttade in igår.. Och får fett ångest på alla andras mysiga rum. Hahaha fan vad puzy detta blev MEN JAG VILL FÖR FAN HA ETT MYSIGT RUM!

I alla fall, idag har jag haft full rulle med lektioner hela dagen, slutade fyra och drog dirr till Junction, fikade lite på Java och köpte hem lite vårrullar. Så jävla gott serri. Jag och Manda har fan gått runt hela kvällen seriöst, första gången jag verkligen sitter ner är nästan nu när jag kom in i mitt rum. Men det är bra, för ska upp tidigt imorn så jag somnar förhoppningsvis lite tidigt. Sen är jag ledig resten av dagen = POOLHÄNG woop woop, det ska tydligen bli lika varmt som idag, imorn, run 25 grader och strålande sol! Ska bli niggaaaah
Alla samare på väg hem från Masai Mara när vi stannade mitt ute på savannen och käka frulle, älskar kenya hehe <3 <3 <3 hehe jag sitter längst ner till vänster med kepan och och vit tröja med blåa armar hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar