onsdag 5 oktober 2011

Jag har lyckats

Idag efter Amanda var på junction och klippte oss gick vi och köpte en massa inredningsgrejer till mitt rum för att göra det mysigare, och vet ni vad! För en gångs skull älskar jag mitt rum :D Det är verkligen mysigt alltså, dessutom har jag ett myggnät så det blir liksom som en himmelsäng (haha) och snott en planta (sorry P.O) och bytt lakan!

Han som klippte mitt hår var väldigt duktig faktiskt, bara det att när dom tvättade det "skrubbade" han det typ alltså med fingertopparna i hårbotten, inte vidare skönt. Men sen blev det lite massage så det lönade sig! Dock blev det lite kort, ser ut som en tönt :D men det växer nog ut snart. Visar bild imorn istället, har legat vid poolen hela dagen för jag inte haft några lektioner = JAG SER UT SOM EN TOMAT I FEJJAN. Och resten av kroppen.. Kul! Men det lägger sig nog till imorn hoppas jag.. hehe..

Förresten mamma he he, jag köpte en handduk idag för jag har ju ingen egen och den kostade 80 kr he he he he he..

Okej, vet att det inte ser supermysigt ut men i verkligheten är det värsta förändringen från innan hehe, och ska köpa lite mer när jag har pengar!
min himmelsäng <3 hahaha
Jämför med hur skarrigt det såg ut från början 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar