måndag 3 oktober 2011

17-år

Fan, äntligen har jag fyllt 17! I lördags rättare sagt :) hade världens bästa dag och tack mina fina vänner för det! Först frulle på sängen, men en skitäcklig macka, massa chirre, choklad och earlgrey tepåsar hahaha <333. Sen åt vi brunch på java house. Manda och Elin var FETT misstänksamma och höll på att smsa, haha och gissa vem som kommer? Jo dom hade skaffaten dejt till mig med Lazarus HAHAHA ni vet han på den kenyanska skolan som vi besökte?
Jag och lazziii om ni undrar

I alla fall.. alltså jag dog ju HAHAH men det vad faktiskt inte så stelt! Bara ibland, han är fett rolig ändå, och gullig. Han hade köpt en snäcka till mig och slagit in den i ett papper med rosor på, världens finaste födelsedagspresent <3 <3 <3. Hehe.. men sen pallade vi inte vara med honom längre utan gick till yoghurt planet och köpte dyr glass och fixade manikyr! Jag fick en kille som gjorde min naglar och först blev jag ganska tvek, men han var jätteduktig och rolig, han var faktiskt masai och gillade att dricka blod, och var samtidigt manikyrist! Coolt :D
Sen gick vi hem, fixade oss och sen drog Maria. Manda, Amanda, Elin, Johanna, Max, Viggo, Louise och Axelina och jag ut och åt lite födelsedagsmiddag på Osteria. 
Min fina frulle på sängen <333 (vet att mitt rum ser fett skarrigt ut alltså men jag ska fixa)
jag och min snäcka <3
Lazii hahaha sen började han sjunga och berättade att hans favoritband är Weslife. Han förstod inte varför vi skrattade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar