torsdag 29 september 2011

Hemlängtan

Nu har jag varit här i en och en halv månad ungefär. Och fan vad kul jag har haft serri,varit med om fett mycket saker och ångrar inte en sekund att jag har åkt hit. Men nu idag har jag ändå hemlängtan alltså, skulle inte banga på att bara få vara hemma en eller två dagar. Typ ladda batterierna lite. Men jag vet att jag trivs så jävla bra här och det är bara ikväll liksom så det är ju lugnt. Men det blir ju lätt så när man inte får träffa mamma och Pär, Victor och alla andra.. Men det är bara 11 veckor till jul så jag klarar mig!

Idag var den längsta skoldagen typ, och jag har skitmycket plugg. Tror ni att jag har pluggat. NÄÄÄ. Men öppnade boken i alla fall, det är ju en bedrift i sig :) Men u-landskunskapen är klar i alla fall. Okej fan vad ni inte bryr er hehehe men imorn ska jag KÖTTA NK!!! Är ledig och det är pizza till lunch så jag klarar mig nog!




Jag saknar Victor mer än vad jag trodde. Älskar dig :)

1 kommentar:

  1. Vad söt du är Hanna!
    Vi saknar dig med, Victor blir till och med lite tårögd här.
    Kram

    SvaraRadera