måndag 19 september 2011

Söndag kväll

Jag har ett stort dilemma. SERRI. Mitt rum är så himla omysigt just nu och jag får ångest på Gabbis rum bredvid mitt som är typ världens mysigaste. Så jag har kommit på en plan, hehe eller med hjälp av Gabbi, att jag ska sätta upp bilder på den väggen som man möter när man kommer in i rummet och skriva ett håkan-citat på den väggen bredvid sängen. Måste bara komma på ett bra men jag återkommer!!

Idag var Manda och jag på Junction och käka lite chingamat och så köpte jag.. NYA AFRICAN PANTS, dock är dessa shorts! Jag har ett par gamla african pants men dom är ganska ogillade bland typ alla mina vänner.. Visar bild sen.. Men shortsen var inte mina enda inköp den här helgen utan jävla vad Manda och jag köttade på när vi var inne i Nairobi city i lördags! Vi köpte varsin safarihatt till MasaiMara och en matchande batik klänning. HAHAHHAHA förstår inte vad vi tänkte med men men.. Nu är det köpt!


Manda med den första klänningen vi provade </3
Me i den första klänning :( dom var fett dyra så vi tänkte att vi skulle gå till en annan affär och köpa andra och sen gjorde vi de och när vi sen insåg att vi inte ville ha dom och istället dom första vi provade kunde man inte lämna tillbaka dom. KUL. saknar fortfarande denna, kände mig som en big african mama
Sen åt vi pommes på java
Elin och Maria var fett taggade ändå
Sen gick vi på marknad! Där träffade vi Peter och Livingstone (längst ner) han sa att jag hade babyface!?!? och såg yngst ut av oss alla tre, dom andra var tydligen 22/23. Men inte jag. jag var 17 FUCK HIM
Hos dom sålde dom träfigurer, det var fett coolt och hela affären var fylld av dom! Det fanns en GIGANTISK elefant för en halv miljon shilling, helt sjukt men trät hade tydligen vuxit i 350 år eller nåt.

Här är våra klänningar! Fett african, sa ju att jag är bohem mamma :)
Mina nya shorts från kikoy
okej fett dålig bild för att beskriva mina african pants men det är dessa, dom är långa ner till fötterna och fett nice :D
Bild från förra söndagen när vi var på picknick i en park här i Nairobi 

Här har ni lite bilder från dagarna som gått, har ju varit så dålig på att uppdatera! Men läs http://mandaqv.blogg.se/ där har ni en blogg som ofta uppdateras hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar