söndag 18 september 2011

Braeburn

Just nu chillar felicia malin, manda och amanda i mitt rum och vi fördriver den eviga läxistiden och pratar om vad som hänt under helgen. Hahaha


Detta skulle publicerats i fredags:
Idag, som alla andra fredagar har jag ledigt WOHOOOO så jag vaknade vid halv tolv eller nåt, kolla lite Gossip Girl käkade lite lunch och sen drog jag och Manda till min gamla skola Braeburn!!! Vi fick skjuss dit av skolbussen men tillbaka gick vi, fan vad lökigt. Man måste gå ner och upp för "Safaribacken" som dom kallar den och den är så jävla djup och brant! Men det var superkul i alla fall, känns inte som att jag åkt därifrån typ eller fattar ni? Allt var sig likt förutom att det var några byggnader som var tillbyggda och skoluniformen var annorlunda.

Vid ingången
"The field"
Vid trappen ner till korridoren
I aulan
Såna idrottsuniformer hade jag! hehe
Manda på vägen hem, tog en jävla halvtimme hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar