tisdag 27 september 2011

Paket

Jag som trodde att jag aldrig skulle få några paket eller brev.. MED JAG HAR FÅTT BÅDE IDAG OCH IGÅR :D! Igår var det värsta bigga paketet som kom från Martin och Stella med godis, bilder och det bästa.. TEE!!!! Även om Kenya producerar och exporterar mycket te har jag inte hittat mitt älskade twinings earl grey här.. BLEV SÅ JÄVLA GLAAAAAD!!! hehe hade nästan vant mig vid skolan ginger, cinnamon och vanilj te.. Känns jätteskönt att få lite hemma här faktiskt. Sen idag hade jag fått brev från mamma och pär och victor :D fick pengar och sen fyra trisslotter! Vara nära att vinna 10.000 men slutade med att jag vann NOLL KRONOR.. Min vanliga tur men har väl tur i kärlek eller nåt får man hoppas.. Men hörni fortsätt skicka HAHAHA serri blir fett happiii <3333

Swedish School Association of Kenya
P.O.Box 21324
Nairobi 00505
KENYA



he he he he he he heheh....
Jag och mitt älskade earl grey <3
me fett sad för att jag inte vunnit något

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar