onsdag 24 augusti 2011

Tre failar sen vi hördes sist..

Klumpiga jag har lyckats med det ena och det andra det senaste dygnet..

Fail 1:
Igår kväll runt tio tiden kände jag att det skulle bli feeett skönt med en dusch och sen lägga sig i sängen. Så jag hoppar in, tvålar mig lite och sånt som man gör i duschen ehehe men sen.. när jag går ut kommer problemet. Hela golvet i badrummet är översvämmat. fml liksom, jag öppnar dörren till korridoren.. Och märker att vattnet spridit sig i en stor pöl. Fml x2. Jag som verkligen vill känna mig fräsch och bara gå och lägga mig måste hämta en jävla mopp och en hink och stå och moppa i en jävla kvart för att vattnet ska försvinna. (Dock har jag lärt mig en läxa och nu åkte inget vatten ut woop woop)

Fail 2: 
Idag var officiella skoldagen och på mitt schema stod det att jag hade Företagsekonomi kl 10. Så jag ba nice en liten sovmorgon. Ställer klockan, fixar mig, går till klassrummet och inser att det är företagsekonomi A som jag redan läst och det står fel på mitt schema. Jag har inga fler lektioner på hela dagen. JAG KUNDE SOVIT UT. Fml x3. Men det var ändå ganska nice för vi har legat vid poolen hela dagen istället, men ändå!

Fail 3:
Det är nog lättare att visa..
Okej det blev fett dålig kvalite men vi solade ju idag.. och solen ta som fan, har fått en rosettbränna hahahaha seriöst skulle knytit upp bikinin.. hehe men wtf det går nog bort

EWY!! Min tanorexia är tillbaka hihi

1 kommentar:

  1. secret lover xoxo24 augusti 2011 kl. 21:38

    snygg cheeeeyyy!!! finaste <3<3<3<3<3

    SvaraRadera