onsdag 24 augusti 2011

En nice dag

På grund av att jag inte har någon företagsekonomi idag eller varken på fredag verkar det som att jag seriöst är ledig på dom dagarna wohoooo men man vet ju aldrig för att mitt schema är inte helt klart.. men jag hoppas!! Såå eftersom det är onsdag idag och jag inte haft några lektioner har jag mest chillat vid poolen och bättrat på brännan ;) är det bra väder hemma eller?

Men inte hela dagen.. Utan vid två fick vi prova på olika idrotter, men först hade vi uppvärmning JAG DOG. Så jävla lökigt här ute i solen men det var ändå fett kul. Sen fick vi prova på afrikansk dans, ultimate frisbee, kubb (fett exotiskt) och volley boll. Sen bada vi i poolen, asså det känns seriöst som att vi är på semester här så jävla nice, trivs verkligen :D men det kommer väl gå upp och ner

Nu sitter vi och chillar i Zebrarummet med våra datorer. Imorn ska jag upp tidigt för jag har lektioner all day long. jag är jätte trött. förlåt för tråkigt inlägg serri ska bättra mig <33 

jag när jag steker . tekoppen ofc hehe men det är fett irre för dom har inte earl grey! PÄR DU MÅSTE KÖPA MED DETTA, TVÅ PAKET, är du snäll hehe
p.s ska kolla på nakumatt om det finns annars måste du köpa

2 kommentarer: