söndag 21 augusti 2011

Framme

Att säga hejdå suger ju så jävla hårt.. Hanna, Ewy, Oskar, Mella, Jennifer och Becka var hos mig timmarna innan jag skulle åka och det var typ då jag insåg att jag faktiskt skulle åka. Och tårarna kom ofc.. hehe..Kommer sakna alla sjukt mycket vet inte vad jag ska göra.. Men resan gick väldigt smidigt i alla fall, men det var fan lite läskigt när jag skulle betala visum och allt skit men det löste sig som tur är! Men det är inte så farligt här som jag trodde, har packat upp allt i mitt rum och hälsat på ganska många (kommer inte komma ihåg några namn alls hehe..) och senare idag ska vi på typ marknad. Känner inte riktigt för det eftersom jag är så jävla trött menmen... Satt fan i mitten av två andra på planet och det är inte det lättaste att sova då, låg typ över brickan framför mig liksom. 

Annars är mitt rum fan ganska nice, ska köpa lite grejer till det så att det ser mer hemtrevligt ut! Toan och duscharna är dock inget att hurra för hahaha euw serri men jag vänjer mig nog. Har inga bilder att visa nu för jag pallar inte komma som värsta turisten och fota allt men jag ska göra det sen hehe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar