söndag 21 augusti 2011

En dag avklarad......

Nu ligger jag och degar i mitt rum och äter godis! Orkar inte göra mycket mer, ändå så himla trött och längtar lite tills jag får sova hehehe..

Idag var vi på masaimarknad! Det var fan kul HAHAHA jag har blivit raggad på av en 27årig kenyan, fått erbjudande om att byta min toffs, alltså sån som jag sätter upp håret med för något valfritt. Jag ba ehhh.. Men det var tydligen hans dotter som hade så långt hår att hon behövde nåt att sätta upp det med. Men som den hemska människan jag är behöll jag tofsen, eftersom det är min enda och bra toffsar är sällsynta! Blivit erbjuden gratis saker av en generös masai har jag också blivit, men jag kunde inte ta emot det, känns lite elakt.. (är fan poppis bland africannnaaaas xDDDD)

Ett litet problem är bara att jag inte har några lösa kontanter. Innan jag åkte fick jag ett VISA kort men dessvärre har jag glömt bort koden och kan därför inte ta ut några pengar. Lösa kontanter hade jag inte med mig hit heller. Fett smart :D

Men jag har tagit lite bilder på mitt rum nu som ni ska få se! (Mella klagade om att det var för lite bilder hehe men jag ska ta på området imorn så att ni kan se att jag faktiskt inte bor i en bajshydda)


En del av mitt rum hehe på sängen sitter jag just nu (om ni undrar)

Min garderob och sen min spegel och ett bord, men det är ganska mysigt men jag vill måla lite på väggarna!!!  

det tar typ TUSEN år för en bild att laddas upp (okej en minut) men ändå fett segt serri så uppskatta dessa

SAKNAR ER

1 kommentar:

  1. ''så att ni kan se att jag faktiskt inte bor i en bajshydda'' HAHAHAAH <333 du gör mina eftermiddagar. mysigt de verkar! puss/sani

    SvaraRadera