måndag 8 augusti 2011

Nu börjar det närma sig!

Bara tio dagar kvar nu. Det är ju helt sjukt! Hela sommaren har jag varit ganska lugn och tänkt att det ändå är  långt kvar till jag åker. Men så fel jag hade, hela sommarlovet har gått sjukt fort och det känns så jävla tråkigt. Om jag ska vara ärlig är jag inte alls taggad på att åka utan jag skulle gärna stanna kvar. Dock känns det så JÄVLA skönt att inte behöva gå tillbaka till min gamla klass i höst.. Hade haft panik om jag skulle behöva göra det. (den var inte den bästa höhö) och sen alla jävla östra-snobberierna som är så jävla sanna. Alltså att Östra Real är snobbig. Grejen e att folk leker så jävla mycket och det ska bli skönt att slippa sånt. Det finns ju faktiskt viktigare saker här i livet, eller hur??

Just nu sitter jag och läser lite om hungerkatastrofen i främst Somalia, men som även har drabbat Kenya. Mamma sa att jag kanske borde vara lite uppdaterad om händelserna där nere så jag har suttit och läst igenom en massa artiklar för att förstå läget. Det är så himla hemskt det som pågår.. Shiiit och jag hade ingen aning.. Borde kanske läsa tidningen lite mer.. hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar