fredag 26 augusti 2011

Fett aktiv

Idag hade jag mina första lektioner på riktigt, men nu i början är det ju ganska chill eftersom man inte har något plugg utan det mest är introduktion. En cool grej!!!! Hängde med på matte b ;)

Nog med plugg för det är fett tråkigt för er att läsa ändå! När jag hade slutat vid 2 drog Maria och jag till junction och hängde där på ett fik i några timmar, gick till nakumatt, köpte lite grejer och sen drog vi tillbaka till fiket och chillade där med två andra tjejer här från internatet tills klockan blev halv 6 och vi var tvungna att dra oss tillbaka, sen blev det tennis och basketspelande, bastu och bad i poolen och sen lite häng i zebrarummet!

Kom på att jag inte visat er så mycket hur det ser ut och ni har klagat på för lite bilder
   Ingången till skolan

En tönt jag hittade utanför skolan xD

maria emelie amanda

tog en liten tupplur vid vägkanten 

En bild på typ Nairobi skyline (lyssnade inte riktigt cool som jag är xD xP XPPP)

Men här har ni några samlade bilder från dom senaste dagarna typ hehe! Ska ta lite bilder på mig också eftersom det är ni väl intresserad av det också :D (??) hehe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar