måndag 22 augusti 2011

Lite lat hehe

Just nu chillar vi i Zebrarummet som är som ett uppehållsrum här på skolan och kollar på Mysteriet på Greveholm, WOOP WOOP FETT SPÅRAT xD. hehe. Och nyss ringde Mella, Ewy och Jennifer (tror det var dom) och jag dööör. Började nästan gråta (blödig hehe) för att jag blev så glad men vi kunde inte prata så länge eftersom internet typ suger när alla är inne på det. Alla sitter ju här med sina datorer liksom. Men senare på kvällen så blir det fett nice ändå, skypeade med oskar igår och runt halv 1 blev kvalitén på både kameran och rösten asbra typ. Saknar dom...

Men jag har det fett bra i alla fall! Idag var typ min första skoldag vilket innebar att jag fick min mentor och min klass hahaha asså serri i min klass går det 9 personer varav samtliga är tjejer. Sen spelade vi brännboll hahaha och efter det tog vi ett dopp i poolen och sen gick vi ensamma (hehehe) utanför skolområdet till ett stort köpcentrum som heter Junction ca 5 min från skolan. Där köpte jag en massa grejer så som block, pennor, shampoo (okej haha det kanske inte är så viktigt...) så det var nice. PIZZA TILL MIDDAG WOHOO blev äntligen mätt 

Här är mitt schema förresten! HAHAHA det är ju jättechill, är ledig på onsdagar och fredagar.. Wtf!? Serri men jag måste prata med min mentor för det kan ju fan inte stämma. Men jag måste lägga till typ U-landskunskap för det vill jag läsa!

Snart lägger jag upp bilder på skolan

1 kommentar: