tisdag 3 april 2012

Rena rama niagarafallen

Hej min kära ouppdaterade blogg!

Om tio minuter har jag utvecklingssamtal så ska fatta mig kort. Helgen var väldigt nice, event på tree house i lördagskväll och i söndags åkte Manda, Amanda, Johanna, Axelina och jag till Westgate som är ett köpcentrum, där tog Manda och Axelina hål i öronen lite spontant (jag avstog som the good girl jag är mamma) och så tog vi även en fika!

Igår började regnperioden. Peo förutspådde att det skulle börja regna nu i veckan och vad gjorde det inte? Jo precis innan lunch öppnade sig himlen och efter tre månader utan regn fick gräsmattan sluta lida.. Lite segt nu när vi drar till Diani på lördag men vad ska man göra! Tror det bara är någon timme per dag. Apropå Mombasa! Igår gick Mandzink och jag o köpte bussbiljetter ner dit. Vi åker nio på morgonen på lördag, det är mycket billigare än flyg, kostar bara 1500 shilling (130 kr typ).

Baxa lite bilder från Mandzink
Haha största stela-puzy-bilden men här är jag igår, helt blöt i skallen från allt regn
Nina, Yanjaa och Linnea passade på att bada hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar