lördag 31 mars 2012

Music Café + Que Parre + Högskoleprov

Efter 1 timmes lektioner igår var det dags för musik kafé på skolan, vilket innebär att typ alla uppträder med olika låtar och sånt! Det är fett roligt, man garvar ihjäl sig åt småungarna. Fett gölliga.

Efter det var det Art på dirren och sen drog vi en classic, Que Pasa! Vi måste hitta ett nytt ställe att hänga på på fredagar haha.. Och idag var det upp tidigt för att göra Högskoleprovet! Tydligen hade jag glömt att anmäla mig men eftersom Oscar inte skulle göra det, fick jag typ hans plats. Men det var verkligen hemskt.. Fem prov, varje prov en timme långt och från halv tio till kvart över fem. Hela dagen tog det! Men det är asbra övning så man vet lite vad man ska skriva när man verkligen satsar (vilket jag ska göra i höst).

Nu ligger jag i sängen och tar igen mig lite, är helt slut i skallen.. Sen en dusch och utgång! Loft tror jag det blir :)

Jullebuuulle



Lärargänget körde en trudilutt

2 kommentarer:

  1. Heej precis sett din blogg, väldigt mysig. Men jag undrar hur länge har du boitt i Kenya? Eller har du bott i något annat land också?
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej! jag har bott i Kenya i sammanlagt fyra år, tre år när jag var liten och sen flyttade jag tillbaka i höstas :) sen föddes jag i schweiz och bodde där i något år men det räknas kanske inte riktigt :)

    SvaraRadera