måndag 26 mars 2012

Vilken dag som helst

Ligger i sängen efter att ha pluggat matte! Nu kan jag allt om vinklar och yttervinkelsatser eller vad det nu heter.. Med sällskap av Elin och Maria har jag alltså pluggat hela läxis, vilket har lossat lite på ångestklumpen i alla fall. Min dag har varit lite mindre effektiv om man säger så.. Efter sovmorgon, u-land, lunch och sen mördar Nk-lektion på två timmar slutade jag och pluggade matte, fast egentligen smygkollade jag på One Tree Hill hehe.

Glömde visa bilder från det jag köpte i söndags! Vet dock inte vart min kenya-nyckelring är, men den kostade bara 7 kr så schtekig som man är så kan man ju bara köpa en ny
Ett av mina armband! Det här ska jag ha på mig i ett år har jag lovar mig själv

Mitt andra par kikoy-byxor haha, dom är ganska så jättefula men jag gillar dom ändå. Sköna att cruisa runt i både här o i Sverige (haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar