tisdag 24 januari 2012

Trött som satan

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig, är super trött och vill verkligen sova. Idag fick vi reda på en deppig sak, Astrid åkte hem idag på grund av vissa anledningar. Vilket är jättetråkigt och det suger att hon inte kan vara kvar här med alla oss andra.

Idag har jag hunnit med att ha idrott i stekande hetta, haft lektioner, köpt en behållare till min oboy, spelat lite volleyboll, haft lite korridorshäng och pluggat NK hela läxis. Alltså en helt vanlig dag!

Imorn kommer en skola från Göterborg hit (Hulebäck eller nåt sånt). Dom är 40 elever som är i Kenya till och med i mitten av februari eller nåt sånt, så det är ett tag. Dom ska i alla fall komma till skolan, äta lite lunch och sola sina vinterbleka kroppar vid vår pool. Vid två ska mina Mandisar och jag åka till Kibera för u-landskunskapen! Berättar mer om det imorn. GOOD night

Snygga tjejer vid Longonot i helgen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar