fredag 20 januari 2012

Toy och sushi

Efter skolan åkte vi till toymarket och fyndade kläder, köpte två klänningar! Älskar toy eftersom det är så nice att hitta kläder för 20 kr från ändå bra märken, men HATAR att vara där. Blir så trött och slut i skallen. Måste verkligen vara på shoppinghumör för att klara av det där istället alltså.

När vi kom hem åt vi en tidig middag, tvättade lite kläder och så gick Manda, Amanda, Johanna o jag ut och åt på en sushi/libanesisk (konstigt blandning jag vet) på taket vid junction som är as nice! Efter dessert på ART hämtade skolbussen oss o nu ligger jag i min säng och ska sova alldeles snart. Klockan är ställd på 6 så jag får snooza i en timme. Sen blir det klättra berg för hela slanten!

Malin, jag o Amanda i söndags.. (o viggoviggoviggoviggoman där uppe i hörnet) Så här vill jag att min helg ska se ut, inte klättra vulkaner :( men det blir no coolt hehe. MÅSTE VARA POSITIV!!!!

God natt på er! 
Saknar min oskar jättemycket idag :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar