fredag 20 januari 2012

Företagsgekonomi CHECK

Äntligen är jag klar med företagsekonomiprovet, satt kvar till sist och nu bubblar hela skallen över med siffror. Nu är klockan halv 12 och jag har håltimme fram till tre, och om 40 min är det lunch. OCH SOM JAG LÄNGTAR! Man blir så himla hungrig av att plugga.

Idag känner jag mig som min mamma. Har på min min fleece för att jag fryser och sen har jag o Manda spelat lite kort. Allt som saknas är en tekopp och en ostmacka med paprika så har man min mamma på landet. Typ. Om jag minns rätt hehe.

Trine har lagt ut fina bilder från vandringen i lördags! Blev supernöjd, ser ut som en hillbilly med kepan bakåfram och strået i munnen.
HAHAHAHA kolla amanda jag dör och jag ser ju bara konstig ut
Imorn ska vi vandra igen, kommer bli fett kul!!!! NOT. Vi ska upp halv sju och vandra i flera timmar uppför en vulkan och sen runt kratern. Det är obligatorisk skoldag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar