måndag 23 januari 2012

Matematik

Dagen har bestått av sol, bad, ett fåtal lektioner och bokning av hus i Mombasa! Är så jävla taggad, kommer bli bäst! :D Nu på vårterminen får vi mer frihet att resa själva, vilket vi kommer göra nu på sportlovet när vi åker ner till Diani. Det har varit en massa krångel med det, vilka man ska bo med och var man ska bo. Men vi bestämde oss för att köra på små cottages som heter Simba Oryx som ligger precis vid stranden!

Nu sitter jag i Giraffis och blir jävligt hungrig av Ebba o Fannys muffins som luktar fett mycket wääää men snart är det middag hehe. WOHOOHOHOOHOO NU FICK JAG AV EN MUFFIN HIHI FETT GÖTT. Jag ska vara nyttig nu innan sommaren,träna o så. Det gick ju bra. Ni förstår inte hur mycket man går upp i vikt här. Så ni som kommer nästa år, var förberedda!!!

Ikväll ska min hjärna fyllas av potenser, polynomer, algebra, andragradsekvationer och sånt roligt. Faktor gånger faktor får vi inte glömma. FAN VAD KUL! :D

HAHAHAHA Amanda o jag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar