söndag 4 december 2011

The weekend hehe

Nu är helgen slut och sitter och "pluggar" i giraffis. Jag har idrottsprov på tisdag på ett x antal A4 och är inte värst taggad.

Men helgen i alla fall.. I fredags åkte tog Amanda och jag en spontanare till Que Pasa där resten av internatet var och Emma även fyllde år. Jättekul kväll och grym musica hehe. Efter brunchen i lördags ringde vi Sam och åkte till en stor julmarknad som ligger vid Race Course, köpte dock inget för det är så himla dyrt. Har inte råd att köpa juklappar.. (om du inte sätter in pengar dvs mamma hehe). Vi träffade på Mali och lille Paul och käkade både pizza och chicken tikka. Stället var packat med hundratals brittiska bohemer, det var helt sjukt. Men vi 5 tiden tröttnade vi och ringde Peo och frågade om han kunde skicka en buss för att hämta oss. Men det var ingen idé på grund av kön vilket resulterade i att vi fick gå hem, tog väl en halvtimme och slutade med att Felicia såg ut såhär:
En buss stannade precis framför henne och släppte ut VÄRSTA avgasbomben! Hahaha så jävla kul


På kvällen var det event på loftet. Malin var en discokula och haffade en redig DT! Precis när vi skulle gå började DJ:n spela Veronica Maggios "Jag kommer", jävligt coolt!

Idag umgicks jag med min boardinggrupp och Peo & Faiza. Peo är min boardingmentor och Faiza hans fru! Vi i ungefär en timme ut till en klubb där vi drack afternoon tea. Det fanns en trädgård nedanför som verkligen var skitfin! + ett jättecoolt träd. Och en död ödla med hela tungan ute.
Jossan i trädgården!
Nu är det så typiskt att det ska se fult ut på bild.. Men det var jävligt coolt serri hehe
Äckel (cool) ödlan hehe


Efter tea-farmen åkte vi till Village Market där Peo bjöd på fett god glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar