torsdag 1 december 2011

1:st december = JULKALENDERN!

Idag är det första december och jag blir typ rädd hur snabbt tiden har gått. Hela internatet är julpyntat, speciellt matsalen och zebrarummet. Det är serious mys-mode överallt! Och Manda och Malin har pyntat deras korridor big time, ååh älskar julen hehehe. Varje år kollar jag på julkalendern, eller nuförtiden kollar jag väl på ett avsnitt eller så innan jag tröttnar och lämnar kommentaren att det var bättre förr. MEN I ÅR fick jag ett fett bra första intryck. Tjuvar heter den eller nåt sånt. Halva internatet samlades i Zebra kvart i nio och det var asmysigt. Vi har faktiskt SvtWorld så vi kan kolla wohoo!! Sen har är elevköket klart och giraffrummet har fått ett nice pluggbord! Ska ta bilder sen så ni ska få se, det är skitfint. Men nu ska jag skriva CV när jag ska söka jobb i jul..... och sen sova. Lala salama = gonatt på swahili hehe (skills)
Malin och Mandas korridor, med Helge on the side ofc hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar