tisdag 6 december 2011

Pepparkaka, både jag och bakning hehe

Idag har det varit pepparkaksbakning uppe i giraffrummet hela dagen, man har kunnat komma och gå som man vill och det fanns deg och formar redo. Men jag orkade inte riktigt utan åt mest degen hehe..

 Jag slutade 20 i 2 och då var semester-hanna i farten igen!!! För det var ÄNTLIGEN sol så jag låg och solade vid poolen i två timmar eller nåt. Det som är mest brunt är mina ben och min mage vilket suger eftersom det inte syns när jag kommer till Sverige.

Kl 4 var det frisbee som vanligt, det är jättekul men vi var ganska få idag så alla tog inte i så mycket hehe. Efter middagen har jag faktiskt PLUGGAT! Har skrivit på mitt svenska c - tal som jag ska hålla på fredag om barnarbete. Det är fett hemskt. Lilla Mohammed sitter faktiskt och tvättar bildelar med fotogen dagarna in och dagarna ut.. Sen var det den obligatoriska julkalendern kvart i 9, tjuvarnas jul.. ÄR FAN IMPONERAD!
Amanda och Fanny vid poolen och Felle och Manda vid pepparkaket. Mycket händer här i Kenya hehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar