onsdag 7 december 2011

Hemma hos REKTORN

Efter solandes vid poolen på min håltimme och två timmars föredrag om milleniemålen åkte jag och min mentorsgrupp hem till Helena, rektorns fruga. Det var verkligen mysigt, serri. Vi fick salami och brie mackor, svenskt te och kakor. Ni fattar inte hur gott det var seriöst. Det är nåt jag saknar, svensk mat!! Har inte ätit skinka på fyra månader.. FYRA MÅNADER! Och jag äter ändå det varje dag hemma. Och oboy!! Vi satt och snacka ganska länge men sen var det dags att åka hem igen.
Hehe fan vad stela vi ser ut men det är klart vi inte är det :D 
Jag och deras yngsta son Theodor, så jävla göllig och jag ser bara allmänt galen ut hahaha
Jag och min tjejer
Amanda och Helena!!
Jag och min älskade klass på klassfotot hehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar