måndag 21 november 2011

Lerkrig, bad & bastu

Efter skolan idag stack Amanda och jag till impala i ösregnet men sprang bara ett varv i den vattenfyllda gräsmattan och drog tillbaka till skolan igen. Vi tänkte spela fotboll med fotbollslaget men vi vågade inte för vi var för dåliga hehe.. Så vi hade lerkrig och badade med kläderna i poolen istället. När fotbollslaget sen kom badade vi alla (det blev brunt i poolen när Nathalie hoppade i haha) och sen basta vi. Sen har jag pluggat lite FE, skypat och nu ska jag kolla på desperate! 

Om 27 dagar är jag hemma. Det är ju helt sjukt vad tiden gått fort... Har redan varit här i 3 månader och har typ ångest för att året ska ta slut haha.. Dessutom har Peo sagt att vårterminen går snabbare..

Hade naturkunskap.. Vi gipsa min hand hehe
Sen frågade pär vem det var som lekte med gipset.. hehe.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar