torsdag 17 november 2011

Hehe..

Vet att jag har varit en dålig bloggare.. Men jag har glömt bort! Woops men nu ska jag börjar uppdatera varje dag! Vad har hänt..?
I fredags tog vi en tripp till Kibera igen, men vi hann inte göra så mycket för Janet (som jobbar på skolan) skulle fixa nåt med banken så vi satt mest och snacka med Nganga som är en chaufför här på skolan. Sen blev det återigen Casablanca.. I lördags åkte vi med Peo till Diamond Plaza som är ett indiskt köpcentrum, där vi alltid köpte piratkoperiade filmer förut! Hehe men det var fett roligt i alla fall, lite skrarrigt och så men ändå kul. Köpte örhängen woop woop men vill inte att dom ska växa igen. Gissa vart vi gick till på kvällen.. JO CASABLANCA WOHOOO
Högst upp på Junction finns en jättefin restaurang med utsikt och sushi och en massa så i söndags gick Sofie, Manda och jag dit och åt fett göööttttt.
NY VECKA - och den har ju uppenbarligen gått skitsnabbt eftersom det redan är torsdag!!
Jag har spelat min andra ultimate frisbeeträning, haft u-landprov, dansat zumba med en medelålders kvinna som dansa sexy-dance och ja.. en massa mer men det kommer jag inte ihåg.

Vet ni vad vi ska göra imorn!? Vi är typ 25 st som åker till Masai Mara över ett dygn och ska springa marathon på savannen. Masaierna ska vakta oss från lejon och andra vilda djur. Hehe fett spännande!! Är astaggad, ska springa fem kilometer, hade velat springa en mil för det är coolare att säga att man sprungit en mil men det fanns bara 5 kilometer och 21 kilometer och det kändes ju lite väl köttigt!

Safaribuuuusssen, från masai mara när vi var där i september

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar