måndag 22 augusti 2011

Viktig information

Jag har ju en skype nu, eller jag skapade den i nian men den har varit lite inaktiv nu ett tag men nu är den back on track! :D den heter hjeansson så lägg till mig där alla ni som läser så kan vi prata lite!

SEN är det så att jag fyller ju år snart, den 1 october, och jag fattar att ni undrar hur ni ska skicka ner ALLA mina presenter.. men adressen är i varje fall:

Swedish School Association of Kenya
P.O.Box 21324
Nairobi 00505
KENYA



Sen om ni känner er extra generösa kan ni alltid skicka ner lite svenskt godis (har ätit upp allt redan) och sen kanske skicka några brev.. hehe


och varför kommenterar ni inte? :(

1 kommentar:

  1. hannaaaa vi måste skypea nån dag tycker jag!! skriv till mig på fb när du har tid för jag ahr tid typ när som helst! det verkar ju grymt blir jätteavis när jag ser ditt schema och att du kan chilla vi poolen typ när som helst och BLI BRUUUN! blir blekare och blekare....
    men som sagt, SKYPE! heter elin.wistrand btw
    PUSS

    SvaraRadera