måndag 29 augusti 2011

Strutsfarmen igår var fett kul ändå, även om det tog en timme att åka dit och man satt på strutsen i max 20 sekunder. Men fan vad nervös jag var ändå innan jag skulle hoppa på den! Men nu har jag klarat det i alla fall, har ridit på en struts. nice hehe. Om man var för tjock fick man inte rida på strutsen eftersom den inte skulle klara av det men som tur var fick jag rida.. hehehehe.. När vi kom hem vid fyra stack jag och Elin till Blue Bistro Lounge där vi åt och chillade med en massa andra från internatet tills klockan var halv sju och vi var tvungna att vara tillbaka hemma. Hemma blev det filmmys, bastu och bad i poolen och senare skype med mamma och victor och sen oskar. jag älskar verkligen skype, så jävla nice!!!! :D

Idag har jag bara haft en lektion, dubbeltimme i naturkunskap. KILL ME NOW SÅ JÄVLA BORING! men det var min enda lektion så nu har vi suttit och chillat i zebrarummet ett tag. Hatar att vädret är så dåligt, det har varit mulet i flera dagar nu, kallt är det också.. Men snart är sommaren här så vi klarar oss nog!

P.S MITT RUM ÄR TILLBAKA! :D

Snyyyyyyyyggg amanda rider struts!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar