onsdag 31 augusti 2011

Dålig bloggning

Jag vet att jag suger på att blogga men har varit så jävla busy liksom, inte hunnit ;) sköja hehe nä men jag har verkligen inte pallat, det är fan jobbigt att blogga och lägga upp bilder och hela skiten.

Idag har jag typ inte gjort nånting, det är helgdag här i Kenya vilket betyder att alla är lediga, inklusive vi här på Svenska Skolan. Och så klart hade vi aktiviteter att göra....... Fett irriterande att vi aldrig kan vara riktigt lediga men det var inte så jobbigt ändå. Vi hade sovmorgon till 12, käka lite brunch och sen drog alla till Impala som ligger över gatan och som är ett gym men som även har träningsbanor och sånt! Där kollade vi runt lite, drog tillbaka till skolan och vid 2 var det dags för fotbollsmatch mellan lärarna och eleverna men vi pallade inte vara med (fett gangster hehe) så vi drog hem och pluggade lite istället. Sen har jag och Maria spelat tennis (fett duktiga) och simmat några längder i poolen.

Sitter för tillfället inne på mitt rum för nu är det läxis så jag ska passa på att göra klart min engelskaläxa! Saknar er där hemma men har det verkligen toppen här så ni behöver inte vara oroliga, älskar serri internatlivet (kanske jag inte säger om en månad eller två men just nu är det fett nice, bara att öppna dörren så har man nån att prata med och så :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar