lördag 27 augusti 2011

Skulle publicerats igårkväll men internet funkade inte

Nu har det nästan gått en hel vecka här, helt sjukt vad tiden går fort seriöst, men det känns bra! Hellre det än att det går långsamt liksom. Men har det verkligen kul här, det kanske är för att jag bara gått i skolan en dag och mest chillat men jag tror ändå det ska bli skönt med rutiner hehe.

Idag har jag inte alls gjort mycket.. Vaknade lagom till lunch så käkade, fixade min studieplan (nu är det inte lika slappt, men läser 850 poäng tror jag) och sen drog Maria och jag till Junction, precis som igår hehe. Köpte en fett nice kudde för bara 30 kr så nu har jag tre st, gal1 myzmode xD ^^. hehe. Men där satt vi i två timmar till att dom andra hade slutat. Käkade KFC också (lite överskattat hehe) och sen dirr till internatet igen! Alltså har jag inte gjort så mycket men det har ändå varit nice. Vi får ju som sagt inte gå ut efter kl sju än så den här fredagen har vi typ chillat bara. (Manda skickar en puss (?) hehehe)























Amanda och Elin som inte fick följa med till Junction för dom skulle ha lektion (älskar mitt schema <3)
inte en så jätte vacker bild på mig men här e jag :) (helt sjukt, hade precis plattat håret här!?!?!? och det är helt vågit, knas)

snodd av maria
hålet jag ramlade i 

Maria och Elin köttar i sig KFC 



Alla här på internatet måste ha en egen kopp att dricka te och kaffe och sånt ur eftersom skolans koppar skulle försvinna annars, eftersom man ofta tar upp koppen lite överallt och så! Och förra årets elever lämnade ju sina koppar här (eftersom det är onödigt att ta med hem) så vi fick köpa varsin för bara 100 shilling, typ 7 kr eller vad det är. Så jag köpte en fett nice, stor vit liksom. Tror ni inte att jag glömmer den i Zebrarummet igår och att den är spårlöst försvunnen imorse? Blev fett irre, så jag köpte en ny idag för bara 30 kr inne på Junction. (åh herregud vad onödig fakta seriöst, fattar det nu hahaha)

Det finns en grej som heter KenyansForKenya vilket är nånting (har inte jättekoll hehe) som är typ att kenyaner hjälper kenyaner och att skänka pengar och liknande (okej jag har verkligen ingen aning) men i alla fall så har svenska skolan kopierat det lite så vi har SSN (Svenska skolan i Nairobi) for Kenya vilket innebär att hjälpa de som är drabbade av torkan i norra Kenya. Så imorn ska vi typ ha aktivitetsdag och samla ihop pengar till detta. Så det är min lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar