tisdag 15 maj 2012

Ser ljuset....

Ännu en händelserik dag i mitt sjukdomstillstånd..

Dagens mest irriterande: kvart i tio ska det vara fotografering för årsboken vid rondellen, sjuk som jag är tänkte jag att jag ändå skulle anstränga mig så jag slänger på lite mascara. Men så klart kommer jag för sent så det var ju lite onödigt.

Dagens mående: DÖDSSJUK. Nä men mycket snorig och inte riktigt klar i skallen. Halsontet är borta, strepsil is the shit!!!

Dagens underhållning: Harry Potter and the Order of the Phoenix (mkt bra). Alla mina fina, underbara vänner hehe

Dagens plugg: NK för hela slanten

Dagens panik: U-landskunskapsinlämning på 10 sidor till på fredag. Nk prov. Att jag ska hem snart

Dagens behövande: En frisk kropp och lite helg

Dagens coolaste: Fångat tre myggor i luften med bara handen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar