tisdag 29 maj 2012

Packstress

Igår packade började jag packa min väska och då insåg jag att jag verkligen inte skulle få plats men alla kläder och saker jag tagit ner hit. Har ändå fått saker i tre omgångar, när jag kom ner hit i augusti, när mamma hälsade på i oktober och när jag åkte tillbaka i vintras. Så i all hast slängde jag ner 12 kg i en Schekel-låda för att skicka ner till Sverige. Och det var jävligt tur haha!

Har inte haft några lektioner idag, vaknade och åt frukost vid 9 och sen gick jag och la mig och sov till 12. Väldigt värt! Det är slutspurt nu och det ändå man gör på lektionerna är utvärderingar och få tillbaka betyg. Klämde även in sol och bad - måste satsa nu lite innan jag kommer hem! Känner att jag jag är blekare än någonsin och alla där hemma har börjat sola på riktigt nu när sommaren har kommit. Vid tre drog Felle, Amanda och jag till Junction. Amanda köpte bikini, och båda i köpte skor på Mr. Price! (<333 hehe). Sen blev det en sista planet yoghurt och till sist en Art. Nu ska jag skriva klart min labbrapport och sen är jag klar med tvåan. KÄNNS HELT SJUKT!


Här är lite bilder från Farewell dinnern i lördags som jag snott från Yanjaa! Förövrigt rolig kväll som slutade med att en personal blev redigt packado och dans med Alex och Leonie (boardingföräldrar) inne på mitt rum när Loreen kammade hem vinst! Vilket är helt sjukt då som brukar jaga in oss i våra rum efter utekvällar.


Farewell Dinner @ Carnivore (1)
Kött i mängder hehe...
Farewell Dinner @ Carnivore (2)
Amanda och Linnea framförde en låt till Mutuku som jobbar på skolan, haha så jävla roligt!
Här är länken till videon haha så jävla kul!

Och här kommer lite bilder från bussen hem och efterfekke... Hahahaha
Axel o Felle

Me = tredje hjulet.. :( :( fast dom välkomnar mig med öppna armar HEHEE <33

Hahahaha



EFTERFEKKKEEEEE!!! hahaha så jävla bra!

Nä. Men nu SKA jag skriva klart den här labbrapporten.

2 kommentarer:

  1. kommer du fortsätta blogga när du kommer hem till sverige? :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte riktigt, i så fall inte på den här adressen! Det är ju min kenyablogg :D

    SvaraRadera